۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۵۲۸۶۱
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

حمل محموله قاچاق در محور لردگان -بروجن

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در محور لردگان -بروجن خبر داد.
حمل محموله قاچاق در محور لردگان -بروجن
  به گزارش جهانبین نیوز، سردار "منوچهر امان اللهی" با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پليس امنيت اقتصادي استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محور "لردگان - بروجن" اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن یک دستگاه لیفتراک فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار "امان اللهی" در پایان با اعلام اينكه مبارزه با قاچاق كالا يكي از اهداف پليس در راستاي تامين امنيت پايدار در جامعه است، خاطرنشان كرد: شهروندان به منظور حمايت از كار و توليدات داخلي در صورت شناسايي عاملان عرضه كالاهاي قاچاق، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۰۳:۲۸

13 Feb 2023