کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

حمل محموله قاچاق در محور لردگان -بروجن

24 بهمن 1401 ساعت 11:56

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در محور لردگان -بروجن خبر داد.


  به گزارش جهانبین نیوز، سردار "منوچهر امان اللهی" با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پليس امنيت اقتصادي استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محور "لردگان - بروجن" اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن یک دستگاه لیفتراک فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار "امان اللهی" در پایان با اعلام اينكه مبارزه با قاچاق كالا يكي از اهداف پليس در راستاي تامين امنيت پايدار در جامعه است، خاطرنشان كرد: شهروندان به منظور حمايت از كار و توليدات داخلي در صورت شناسايي عاملان عرضه كالاهاي قاچاق، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 52861

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52861/حمل-محموله-قاچاق-محور-لردگان-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir