۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۵۲۷۴۳
مسئول بسیج سازندگی چهارمحال وبختیاری:

کمک‌رسانی بیش از ۱۰۰ گروه جهادی به مردم گرفتار در برف استان 

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال وبختیاری گفت: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری  به مردم گرفتار در برف و یخبندان امداد رسانی کردند.
کمک‌رسانی بیش از ۱۰۰ گروه جهادی به مردم گرفتار در برف استان 
به گزارش جهانبین نیوز؛ هوشنگ فولادی با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری  به مردم گرفتار در برف و یخبندان امداد رسانی کردند اظهار کرد: با توجه به بارش برف شدید در محورهای مواصلاتی و مناطق کوهستانی بسیاری از مردم در مناطق مختلف بویژه روستاها دچار مشکلات شدند و گروه‌های جهادی استان به یاری آنان شتافتند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان به صورت آتش به اختیار مردم گرفتار را در برف را امدادرسانی کردند، افزود: برف روبی منازل روستایی، امدادرسانی به خودروهای گرفتار در جاده‌ها، برف روبی خیابان‌ها و کوچه‌های شهرها و روستاها و اسکان مسافران از جمله این اقدامات است.

فولادی همچنین از بکارگیری تمام تجهیزات و ماشین‌آلات این سازمان برای امدادرسانی به مردم گرفتار در برف خبر داد و اظهار کرد: چندین ماشین راهسازی در مرکز استان و ماشین آلات مختلف در سراسر استان به هم استانی‌ها امدادرسانی کردند.

مسئول بسیج سازندگی استان خاطرنشان کرد: علاوه بر گروه‌های جهادی که با ماشین آلات بسیج سازندگی در حوادث و بحران‌های مختلف به یاری مردم استان شتافته اند، در روزهای اخیر لجستیک تیپ 44 قمربنی‌هاشم (ع) و ماشین آلات مهندسی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) نیز در کنار جهادگران به مردم خدمت رسانی می کنند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۰۱:۴۳

4 Feb 2023