کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال وبختیاری:

کمک‌رسانی بیش از ۱۰۰ گروه جهادی به مردم گرفتار در برف استان 

15 بهمن 1401 ساعت 10:13

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال وبختیاری گفت: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری  به مردم گرفتار در برف و یخبندان امداد رسانی کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ هوشنگ فولادی با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری  به مردم گرفتار در برف و یخبندان امداد رسانی کردند اظهار کرد: با توجه به بارش برف شدید در محورهای مواصلاتی و مناطق کوهستانی بسیاری از مردم در مناطق مختلف بویژه روستاها دچار مشکلات شدند و گروه‌های جهادی استان به یاری آنان شتافتند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان به صورت آتش به اختیار مردم گرفتار را در برف را امدادرسانی کردند، افزود: برف روبی منازل روستایی، امدادرسانی به خودروهای گرفتار در جاده‌ها، برف روبی خیابان‌ها و کوچه‌های شهرها و روستاها و اسکان مسافران از جمله این اقدامات است.

فولادی همچنین از بکارگیری تمام تجهیزات و ماشین‌آلات این سازمان برای امدادرسانی به مردم گرفتار در برف خبر داد و اظهار کرد: چندین ماشین راهسازی در مرکز استان و ماشین آلات مختلف در سراسر استان به هم استانی‌ها امدادرسانی کردند.

مسئول بسیج سازندگی استان خاطرنشان کرد: علاوه بر گروه‌های جهادی که با ماشین آلات بسیج سازندگی در حوادث و بحران‌های مختلف به یاری مردم استان شتافته اند، در روزهای اخیر لجستیک تیپ 44 قمربنی‌هاشم (ع) و ماشین آلات مهندسی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) نیز در کنار جهادگران به مردم خدمت رسانی می کنند.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 52743

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52743/کمک-رسانی-بیش-۱۰۰-گروه-جهادی-مردم-گرفتار-برف-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir