۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۵۲۶۲۲
رئیس اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

بهره بردار از طرح صنعتی کریستال ملامین لردگان تا 15 ماه آینده

رئیس اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت:طرح صنعتی کریستال ملامین لردگان تا 15 ماه آینده در چهارمحال و بختیاری تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
بهره بردار از طرح صنعتی کریستال ملامین لردگان تا 15 ماه آینده
به گزارش جهانبین نیوز، بهنام خسروی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی این پروژه اظهار کرد: روند اجرایی طرح کریستال ملامین لردگان به همت شرکت پترو آرمند با حضورمعاونین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، بررسی شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این طرح هم اکنون روند اجرایی را آغاز کرده است و بر اساس پیش بینی مدیران اجرایی تا پایان سال ۱۴۰۲ بهره برداری خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کارگروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس کشور هم در حاشیه بازدید از روند اجرایی این پروژه گفت: پتروشیمی لردگان یکی از بزرگترین و بومی‌ترین تولیدکنندگان اوره و آمونیاک کشور است و ۸۰۰ نیروی کار دارد که قریب ۹۰ درصد آنها بومی هستند.

حسن نشان زاده افزود: ایجاد مشاغل جانبی در حوزه‌ی حمل و نقل، خدمات، بازرگانی و پشتیبانی سبب بهبود اقتصاد این نقطه از کشور می‌شود و رفاه اقتصادی بهتری ایجاد می‌کند.

وی افزود: در پایین دست این مجتمع، شرکت پتروشیمی آرمند کریستال ملامین در حال اجراست و در ۱۵ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس هم گفت: پترول قصد دارد مجموعه‌ی پتروشیمی لردگان را توسعه دهد.

رشید قانعی افزود: شرکت پترو آرمند لردگان بدلیل مشکلات مالی دچار چالش‌هایی شد که با نقدینگی خوبی که به این طرح تزریق شد تا پایان سال ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون ۳۰۰ نفر در شرکت پترو آرمند مشغول کار هستند.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه‌ی صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در خصوص طرح پارک اوره رزینی هم گفت: با تکمیل مطالعات اقتصادی در مورد جانمایی آن تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی لردگان گفت: سه ماه است که شرکت پترو آرمند به این مجتمع واگذار شده است و شرکت پتروشیمی لردگان ۲۰ درصد سهام این شرکت را دارد.

محسن محمودی افزود: این شرکت با ظرفیت تولید ۳۰ هزارتن کریستال ملامین تا آخر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: پتروشیمی لردگان به دلیل برودت هوا با ظرفیت ۶۵ درصد در حال سرویس است و روزانه دو هزار و۱۰۰ تن اوره تولید می‌کند.

به گزارش جهانبین نیوز، شرکت پتروشیمی لردگان در سال یک میلیون و ۷۲ هزار و ۵۰۰ تن اوره و ۶۷۶ هزار و ۵۰۰ تن آمونیاک تولید می‌کند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۰۵:۰۳

25 Jan 2023