کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

بهره بردار از طرح صنعتی کریستال ملامین لردگان تا 15 ماه آینده

5 بهمن 1401 ساعت 10:04

رئیس اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت:طرح صنعتی کریستال ملامین لردگان تا 15 ماه آینده در چهارمحال و بختیاری تکمیل و بهره برداری خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز، بهنام خسروی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی این پروژه اظهار کرد: روند اجرایی طرح کریستال ملامین لردگان به همت شرکت پترو آرمند با حضورمعاونین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، بررسی شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این طرح هم اکنون روند اجرایی را آغاز کرده است و بر اساس پیش بینی مدیران اجرایی تا پایان سال ۱۴۰۲ بهره برداری خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کارگروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس کشور هم در حاشیه بازدید از روند اجرایی این پروژه گفت: پتروشیمی لردگان یکی از بزرگترین و بومی‌ترین تولیدکنندگان اوره و آمونیاک کشور است و ۸۰۰ نیروی کار دارد که قریب ۹۰ درصد آنها بومی هستند.

حسن نشان زاده افزود: ایجاد مشاغل جانبی در حوزه‌ی حمل و نقل، خدمات، بازرگانی و پشتیبانی سبب بهبود اقتصاد این نقطه از کشور می‌شود و رفاه اقتصادی بهتری ایجاد می‌کند.

وی افزود: در پایین دست این مجتمع، شرکت پتروشیمی آرمند کریستال ملامین در حال اجراست و در ۱۵ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس هم گفت: پترول قصد دارد مجموعه‌ی پتروشیمی لردگان را توسعه دهد.

رشید قانعی افزود: شرکت پترو آرمند لردگان بدلیل مشکلات مالی دچار چالش‌هایی شد که با نقدینگی خوبی که به این طرح تزریق شد تا پایان سال ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون ۳۰۰ نفر در شرکت پترو آرمند مشغول کار هستند.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه‌ی صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در خصوص طرح پارک اوره رزینی هم گفت: با تکمیل مطالعات اقتصادی در مورد جانمایی آن تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی لردگان گفت: سه ماه است که شرکت پترو آرمند به این مجتمع واگذار شده است و شرکت پتروشیمی لردگان ۲۰ درصد سهام این شرکت را دارد.

محسن محمودی افزود: این شرکت با ظرفیت تولید ۳۰ هزارتن کریستال ملامین تا آخر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: پتروشیمی لردگان به دلیل برودت هوا با ظرفیت ۶۵ درصد در حال سرویس است و روزانه دو هزار و۱۰۰ تن اوره تولید می‌کند.

به گزارش جهانبین نیوز، شرکت پتروشیمی لردگان در سال یک میلیون و ۷۲ هزار و ۵۰۰ تن اوره و ۶۷۶ هزار و ۵۰۰ تن آمونیاک تولید می‌کند.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 52622

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52622/بهره-بردار-طرح-صنعتی-کریستال-ملامین-لردگان-15-ماه-آینده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir