۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۵۲۵۶۰
امام جمعه شهرکرد:

آمریکا در جایگاهی نیست که بخواهد سپاه پاسداران را تروریست بخواند

امام جمعه شهرکرد گفت:آمریکا در جایگاهی نیست که بخواهد سپاه پاسداران را که تروریست جهانی یعنی داعش را نابود کرده تروریست بداند.
آمریکا در جایگاهی نیست که بخواهد سپاه پاسداران را تروریست بخواند
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: اروپایی ها به جای واقع‌بینی دچار جوسازی یک مشت تروریست هستند، آن ها باید بدانند که این‌ها شما را به ناکجا آباد می‌برند، به خود بیایید و در مقام چاه‌کنی برای خود نباشید.
 
وی تصریح کرد:  اروپایی‌ها امروز غلط‌های خنده‌داری می‌کنند که حماقت و کجی راه آن‌ها را ثابت می‌کند.
 
نکونام با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از همان اول به دنبال براندازی حکومت اسلامی بودند و هرچه می‌توانستند انجام دادند تصریح کرد: کودتای مخملی، انواع ترور و وحشت‌آفرینی، جنگ اقتصادی، متحد کردن بازار و نابه‌سامانی در بازار ارز، ایران‌هراسی و ... بخشی از کارهای این‌ها تا کنون بوده اما ببینید امروز آمریکا کجا و ایران کجاست.
 
وی بیان داشت: خودشان می‌گویند که آمریکا رو به افول و ایران رو به پیشرفت است و همین امر آنان را ترسانده، ادامه داد: مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستادن برای اروپا غلط اضافی است.
 
نکونام با اشاره به اینکه اروپایی‌ها به جای واقع‌بینی دچار جوسازی یک مشت تروریست هستید تشریح کرد: اروپایی‌ها باید بدانند که این‌ها شما را به ناکجا آباد می‌برند، به خود بیایید و در مقام چاه‌کنی برای خود نباشید.
 
وی با اذعان بر اینکه مردم بصیر ایران به خوبی شما را شناخته‌ اند گفت: مردم ایران، فریب‌کاری شما و سوءاستفاده شما از حقوق زن، حقوق بشر و آزادی را درک کرده‌اند و رفتار شما را با آزادی‌خواهان کشورهایتان دیده‌اند و می‌دانند.
 
نکونام با اذعان بر اینکه آمریکا در جایگاهی نیست که بخواهد سپاه پاسداران را که تروریست جهانی یعنی داعش را نابود کرده تروریست بداند گفت:شما بدترین خشونت را نسبت به مردم خود اعمال می‌کنید پس تروریست حقیقی شمایید و لیاقت این که دیگران را تروریست بخوانید ندارید.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۱۰:۴۹

20 Jan 2023