کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

آمریکا در جایگاهی نیست که بخواهد سپاه پاسداران را تروریست بخواند

30 دی 1401 ساعت 15:01

امام جمعه شهرکرد گفت:آمریکا در جایگاهی نیست که بخواهد سپاه پاسداران را که تروریست جهانی یعنی داعش را نابود کرده تروریست بداند.


به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: اروپایی ها به جای واقع‌بینی دچار جوسازی یک مشت تروریست هستند، آن ها باید بدانند که این‌ها شما را به ناکجا آباد می‌برند، به خود بیایید و در مقام چاه‌کنی برای خود نباشید.
 
وی تصریح کرد:  اروپایی‌ها امروز غلط‌های خنده‌داری می‌کنند که حماقت و کجی راه آن‌ها را ثابت می‌کند.
 
نکونام با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از همان اول به دنبال براندازی حکومت اسلامی بودند و هرچه می‌توانستند انجام دادند تصریح کرد: کودتای مخملی، انواع ترور و وحشت‌آفرینی، جنگ اقتصادی، متحد کردن بازار و نابه‌سامانی در بازار ارز، ایران‌هراسی و ... بخشی از کارهای این‌ها تا کنون بوده اما ببینید امروز آمریکا کجا و ایران کجاست.
 
وی بیان داشت: خودشان می‌گویند که آمریکا رو به افول و ایران رو به پیشرفت است و همین امر آنان را ترسانده، ادامه داد: مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستادن برای اروپا غلط اضافی است.
 
نکونام با اشاره به اینکه اروپایی‌ها به جای واقع‌بینی دچار جوسازی یک مشت تروریست هستید تشریح کرد: اروپایی‌ها باید بدانند که این‌ها شما را به ناکجا آباد می‌برند، به خود بیایید و در مقام چاه‌کنی برای خود نباشید.
 
وی با اذعان بر اینکه مردم بصیر ایران به خوبی شما را شناخته‌ اند گفت: مردم ایران، فریب‌کاری شما و سوءاستفاده شما از حقوق زن، حقوق بشر و آزادی را درک کرده‌اند و رفتار شما را با آزادی‌خواهان کشورهایتان دیده‌اند و می‌دانند.
 
نکونام با اذعان بر اینکه آمریکا در جایگاهی نیست که بخواهد سپاه پاسداران را که تروریست جهانی یعنی داعش را نابود کرده تروریست بداند گفت:شما بدترین خشونت را نسبت به مردم خود اعمال می‌کنید پس تروریست حقیقی شمایید و لیاقت این که دیگران را تروریست بخوانید ندارید.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 52560

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52560/آمریکا-جایگاهی-نیست-بخواهد-سپاه-پاسداران-تروریست-بخواند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir