۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۵۲۳۳۹
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری هشدار داد

کاهش محسوس دما برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای دو روز آینده جوی نسبتا پایدار پیش‌بینی می‌شود و آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است، کاهش محسوس دما برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پدیده غالب خواهد بود.
کاهش محسوس دما برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در چهارمحال و بختیاری
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طی سامانه اخیر کمترین بارش در ایستگاه بروجن 16 میلی‌متر ثبت شد و در شهرکرد 38 میلی‌متر برف و باران گزارش شده است.
 
وی تصریح کرد: این سامانه شب گذشته از استان خارج شد و امروز شاهد بروز کاهش دما بودیم که کمینه دمای بن به هفت درجه سانتی‌گراد رسید و به‌عنوان سردترین ایستگاه استان به ثبت رسید همچنین شهرکرد با 6 درجه سانتی‌گراد زیر صفر عنوان سردترین مرکز استان در کشور را از ان خود کرد.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای دو روز آینده جوی نسبتا پایدار پیش‌بینی می‌شود و آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است، کاهش محسوس دما برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پدیده غالب خواهد بود.
 
چراغ‌پور اضافه کرد: از اواخر روز سه‌شنبه سامانه ناپایدار زودگستر استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و انتظار داریم در نیمه غربی استان، شهرستان‌های کوهرنگ، قسمت‌هایی از اردل و در جنوب استان، لردگان، خانمیرزا و فلارد بارش‌های پراکنده برف و در نیمه جنوبی برف و باران را شاهد باشیم و این سامانه اواخر روز چهارشنبه از استان خارج می‌شود.
 
وی تاکید کرد: با توجه به کاهش دما در روزهای آتی به مردم توصیه می‌شود در مصرف حامل‌های انرژی ازجمله گاز تمهیدات لازم را داشته باشیم.
 
 انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۱۹:۴۱

25 Dec 2022