۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۵۲۳۳۷
سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد:

شهرداری از ابتدای بارش‌ها برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح شهر را آغاز کرد/ مردم مشکلات را به شماره 137 اطلاع دهند

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: برداشت برف از سطح شهر به‌صورت کامل تا صبح امروز صورت گرفته است و شن و نمک‌پاشی انجام شده است اما مجددا ساعت 6 صبح با شدت گرفتن بارش برف بر روی شن و نمک‌ها برف نشست.
شهرداری از ابتدای بارش‌ها برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح شهر را آغاز کرد/ مردم مشکلات را به شماره 137 اطلاع دهند
بهروز محمدپور سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: باتوجه به اخطار سازمان هواشناسی استان، حوادث و ستاد بحران شهرداری شهرکرد فعال شد و از اوایل بارش برف با حدود 80 نفر نیرو و 30 دستگاه ماشین‌آلات سنگین در سطح شهرکرد شروع به فعالیت کردند.
 
وی بیان داشت: برداشت برف از سطح شهر به‌صورت کامل تا صبح امروز صورت گرفته است و شن و نمک‌پاشی انجام شده است اما مجددا ساعت 6 صبح با شدت گرفتن بارش برف بر روی شن و نمک‌ها برف نشست.
 
محمدپور افزود: مجدد نیروهای شهرداری و اکیپ ستاد بحران در سطح شهر مشغول به نمک‌پاشی شدند.
 
وی ادامه داد: معابر فرعی هم در مرحله بعد قرار دارد و به زودی کار نمک‌پاشی آن‌ها صورت می‌گیرد.
 
مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد یادآور شد: تا زمانی که بارش برف داریم نمک و شنی که در سطح خیابان‌های شهر پاشیده می‌شود اثری که باید نداشته و برای این منظور در ابتدا ماشین‌های برف‌روب باید برف‌ها را کنار بزنند و سپس نمک‌پاشی صورت گیرد.

وی با اشاره به شماره 137 شهرداری یادآور شد: شهروندان می‌توانند با این شماره تماس گرفته و مشکلات را اعلام نمایند تا موارد خاص به اکیپ‌های سطح شهر اعلام شود.
 
محمدپور خاطرنشان کرد: شهروندان نکات ایمنی را در این زمینه رعایت کنند چراکه بارش برف سنگین است و امکان شکستگی درختان سطح شهر وجود دارد بنابراین مردم خودروهای خود را زیر درختان پارک نکنند و تا جایی که امکان دارد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرده و برف مقابل منازل خود را کنار بزنند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۹:۰۷

24 Dec 2022