۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۵۲۳۲۶
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

دشمنان قسم‌خورده ایران به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌ها هستند /شهدا سینه سپر کردند تا امنیت ایران تهدید نشود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌ها هستند، اما امروز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد این ارزش‌ها را به تصویر کشیدند.
دشمنان قسم‌خورده ایران به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌ها هستند /شهدا سینه سپر کردند تا امنیت ایران تهدید نشود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش‌ازظهر امروز در مراسم استقبال و تشییع شهید مدافع امنیت شهید محمد گودرزی که در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: این شهید قطعا برای تک تک ما پیام دارد و آن این است که ما در عرصه امنیت همواره جانفشانیم.

وی بیان داشت: شهدا سینه سپر کرده‌اند که همه ملت ایران در امان باشند، شهدا رفتند تا امنیت دانشجویان تهدید نشود و به رشد علمی خود بپردازند.

سردار اکبری اضافه کرد: دشمنان قسم‌خورده ایران تفاوتی میان شیعه و سنی قائل نیستند و شما خود شاهد بودید که به‌همراه شهید گودرزی یک بسیجی اهل سنت هم حضور داشت و ایشان نیز به دست دشمنان کوردل ایران به شهادت رسید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌ها هستند، اما امروز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد این ارزش‌ها را به تصویر کشیدند.

وی ادامه داد: شما در این فرصت کوتاه شهدا را بدرقه کردید و قطعا شما هم مدافع اسلامید.

سردار اکبری اضافه کرد: امروز دانشجویان آمدند که با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلام که شهدا جانشان را برای آن فدا کردند عهد و پیمان ببندند.

وی ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه و دانشجویان بیان داشت: دانشجویان این استان یک دانشجو را تقدیم انقلاب کردند و عطر و بوی شهادت در دانشگاه‌های استان پیچیده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۱:۱۲

21 Dec 2022