کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

دشمنان قسم‌خورده ایران به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌ها هستند /شهدا سینه سپر کردند تا امنیت ایران تهدید نشود

30 آذر 1401 ساعت 13:38

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌ها هستند، اما امروز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد این ارزش‌ها را به تصویر کشیدند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش‌ازظهر امروز در مراسم استقبال و تشییع شهید مدافع امنیت شهید محمد گودرزی که در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: این شهید قطعا برای تک تک ما پیام دارد و آن این است که ما در عرصه امنیت همواره جانفشانیم.

وی بیان داشت: شهدا سینه سپر کرده‌اند که همه ملت ایران در امان باشند، شهدا رفتند تا امنیت دانشجویان تهدید نشود و به رشد علمی خود بپردازند.

سردار اکبری اضافه کرد: دشمنان قسم‌خورده ایران تفاوتی میان شیعه و سنی قائل نیستند و شما خود شاهد بودید که به‌همراه شهید گودرزی یک بسیجی اهل سنت هم حضور داشت و ایشان نیز به دست دشمنان کوردل ایران به شهادت رسید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌ها هستند، اما امروز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد این ارزش‌ها را به تصویر کشیدند.

وی ادامه داد: شما در این فرصت کوتاه شهدا را بدرقه کردید و قطعا شما هم مدافع اسلامید.

سردار اکبری اضافه کرد: امروز دانشجویان آمدند که با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلام که شهدا جانشان را برای آن فدا کردند عهد و پیمان ببندند.

وی ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه و دانشجویان بیان داشت: دانشجویان این استان یک دانشجو را تقدیم انقلاب کردند و عطر و بوی شهادت در دانشگاه‌های استان پیچیده است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52326

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52326/دشمنان-قسم-خورده-ایران-دنبال-کم-رنگ-کردن-ارزش-ها-هستند-شهدا-سینه-سپر-کردند-امنیت-تهدید-نشود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir