۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۵۲۱۰۹
صبح امروز؛

سامانه سامد ميزبان استاندار چهارمحال و بختياری شد

مديرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختياری گفت: در مدت حضور استاندار در سامانه سامد 270 تماس توسط اين سامانه دريافت شد که در نهايت استاندار به 30 تماس پاسخ دادند.
سامانه سامد ميزبان استاندار چهارمحال و بختياری شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهاب قائدی در حاشيه حضور استاندار چهارمحال و بختياری در سامانه سامد، اظهار کرد: سامانه دولت و مردم امروز ميزبان غلامعلی حيدری استاندار این استان بود و مردم بدون واسطه مسائل و مشکلات خود را با وی مطرح کردند، ارتباط بدون واسطه مردم با مسئولان مورد تاکيد مقام معظم رهبری است.

مديرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختياری افزود: در مدت حضور استاندار در سامانه سامد 270 تماس توسط اين سامانه دريافت شد که در نهايت استاندار به 30 تماس پاسخ دادند.

وی با بيان اينکه استاندار چهارمحال و بختياری پس از پاسخ به درخواست‌های تماس گيرندگان با سامانه سامد در حوزه اشتغال، مسائل مربوط به مشکلات شهرها و روستاها، دستورات لازم را صادر کرد، بيان کرد: تمامی درخواست‌ها بررسی و نتيجه اعلام می‌شود.

قائدی با بيان اينکه زمان حضور مديران در سامانه سامد دو ساعت است، گفت: استاندار به مدت 1.5 ساعت در اين سامانه پاسخگوی شهروندان بودند.

مديرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختياری در پايان تاکيد کرد: راستی آزمايی جهت رسيدگی به درخواست‌های مردم از مديران در سامانه سامد انجام می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۵۴:۵۱

21 Nov 2022