کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صبح امروز؛

سامانه سامد ميزبان استاندار چهارمحال و بختياری شد

30 آبان 1401 ساعت 13:47

مديرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختياری گفت: در مدت حضور استاندار در سامانه سامد 270 تماس توسط اين سامانه دريافت شد که در نهايت استاندار به 30 تماس پاسخ دادند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ شهاب قائدی در حاشيه حضور استاندار چهارمحال و بختياری در سامانه سامد، اظهار کرد: سامانه دولت و مردم امروز ميزبان غلامعلی حيدری استاندار این استان بود و مردم بدون واسطه مسائل و مشکلات خود را با وی مطرح کردند، ارتباط بدون واسطه مردم با مسئولان مورد تاکيد مقام معظم رهبری است.

مديرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختياری افزود: در مدت حضور استاندار در سامانه سامد 270 تماس توسط اين سامانه دريافت شد که در نهايت استاندار به 30 تماس پاسخ دادند.

وی با بيان اينکه استاندار چهارمحال و بختياری پس از پاسخ به درخواست‌های تماس گيرندگان با سامانه سامد در حوزه اشتغال، مسائل مربوط به مشکلات شهرها و روستاها، دستورات لازم را صادر کرد، بيان کرد: تمامی درخواست‌ها بررسی و نتيجه اعلام می‌شود.

قائدی با بيان اينکه زمان حضور مديران در سامانه سامد دو ساعت است، گفت: استاندار به مدت 1.5 ساعت در اين سامانه پاسخگوی شهروندان بودند.

مديرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختياری در پايان تاکيد کرد: راستی آزمايی جهت رسيدگی به درخواست‌های مردم از مديران در سامانه سامد انجام می‌شود.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 52109

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52109/سامانه-سامد-ميزبان-استاندار-چهارمحال-بختياری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir