۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۵۲۰۴۳
مدیرکل دادگستری چهارمحال وبختیاری؛

کمیته رفع نقاط حادثه خیز در شهرکرد تشکیل شود

مدیرکل دادگستری چهارمحال وبختیاری گفت: کمیته‌ای متشکل از راه و شهرسازی، نظام مهندسی، شهرداری، پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی و کانون کارشناسان تشکیل و نقاط حادثه‌خیز شناسایی و رفع شوند.
کمیته رفع نقاط حادثه خیز در شهرکرد تشکیل شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری در دیدار با مدیرکل دادگستری استان ضمن تقدیر از همکاری دستگاه قضا با مدیریت شهری اظهارداشت: دستگاه قضا برای رفع مشکلات حقوقی با شهرداری همکاری لازم را داشته است که به لحاظ این همکاری اتفاقات خوبی در شهر رقم خورده است.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی نیز تاکنون با وحدت و همدلی که داشته‌اند توانسته‌اند مسائل حقوقی را به گونه‌ای پیگیری و رصد کنند که مشکل ایجاد نشود.

احمدرضا بهرامی مدیرکل دادگستری استان نیز در ادامه این دیدار ضمن تبریک به شهردار شهرکرد بیان کرد: شورا و شهرداری باید دست به دست یکدیگر دهند تا پروژه‌‌هایی که تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند جبران شوند و با انگیزه و دلسوزی تمام نگرانی‌های مردم را برطرف کنید.

وی با بیان اینکه قانون برای همه باید به طور یکسان اجرا شود، افزود: در ابتدای کار باید رضایت خداوند مدنظر قرار گیرد و پس از آن در اجرای قانون مردم را یکسان ببینیم و با افراد متخلف در حوزه شهری یکسان برخورد شود.

مدیرکل دادگستری استان تصریح کرد: اشرافیت و عمل به قانون امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد و شهرداری علاوه‌بر انجام کارهای عمرانی و شهرسازی باید به موارد حقوقی بیشتر توجه کند.

بهرامی از مجموعه مدیریت شهری خواست تا یکبار برای همیشه نقاط حادثه‌خیز شهر را شناسایی و رفع کنند و گفت: در این راستا کمیته‌ای متشکل از راه و شهرسازی، نظام مهندسی، شهرداری، پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی و کانون کارشناسان تشکیل و نقاط حادثه‌خیز شناسایی و رفع شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات مدیران با متکی بر قانون باشد نه بر افراد، تصریح کرد: همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم و باید قانون به درستی رعایت شود.

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۴۱:۰۶

9 Nov 2022