کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل دادگستری چهارمحال وبختیاری؛

کمیته رفع نقاط حادثه خیز در شهرکرد تشکیل شود

18 آبان 1401 ساعت 12:40

مدیرکل دادگستری چهارمحال وبختیاری گفت: کمیته‌ای متشکل از راه و شهرسازی، نظام مهندسی، شهرداری، پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی و کانون کارشناسان تشکیل و نقاط حادثه‌خیز شناسایی و رفع شوند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری در دیدار با مدیرکل دادگستری استان ضمن تقدیر از همکاری دستگاه قضا با مدیریت شهری اظهارداشت: دستگاه قضا برای رفع مشکلات حقوقی با شهرداری همکاری لازم را داشته است که به لحاظ این همکاری اتفاقات خوبی در شهر رقم خورده است.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی نیز تاکنون با وحدت و همدلی که داشته‌اند توانسته‌اند مسائل حقوقی را به گونه‌ای پیگیری و رصد کنند که مشکل ایجاد نشود.

احمدرضا بهرامی مدیرکل دادگستری استان نیز در ادامه این دیدار ضمن تبریک به شهردار شهرکرد بیان کرد: شورا و شهرداری باید دست به دست یکدیگر دهند تا پروژه‌‌هایی که تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند جبران شوند و با انگیزه و دلسوزی تمام نگرانی‌های مردم را برطرف کنید.

وی با بیان اینکه قانون برای همه باید به طور یکسان اجرا شود، افزود: در ابتدای کار باید رضایت خداوند مدنظر قرار گیرد و پس از آن در اجرای قانون مردم را یکسان ببینیم و با افراد متخلف در حوزه شهری یکسان برخورد شود.

مدیرکل دادگستری استان تصریح کرد: اشرافیت و عمل به قانون امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد و شهرداری علاوه‌بر انجام کارهای عمرانی و شهرسازی باید به موارد حقوقی بیشتر توجه کند.

بهرامی از مجموعه مدیریت شهری خواست تا یکبار برای همیشه نقاط حادثه‌خیز شهر را شناسایی و رفع کنند و گفت: در این راستا کمیته‌ای متشکل از راه و شهرسازی، نظام مهندسی، شهرداری، پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی و کانون کارشناسان تشکیل و نقاط حادثه‌خیز شناسایی و رفع شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات مدیران با متکی بر قانون باشد نه بر افراد، تصریح کرد: همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم و باید قانون به درستی رعایت شود.

انتهای پیام/1020ج

 


کد مطلب: 52043

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52043/کمیته-رفع-نقاط-حادثه-خیز-شهرکرد-تشکیل-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir