23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> پلیس فداکار با اهداء اعضای بدن فرزندش، به بیماران جان دوباره بخشید | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۵۲۰۲۲
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

پلیس فداکار با اهداء اعضای بدن فرزندش، به بیماران جان دوباره بخشید

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، گفت: جناب سروان سید اصغر نوربخش با اهداء اعضای بدن فرزند دلبندش، به بیماران جان دوباره بخشید.
پلیس فداکار با اهداء اعضای بدن فرزندش، به بیماران جان دوباره بخشید
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ علی‌اصغر مهری معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سید امیرمحمد نوربخش فرزند جناب سروان"سید اصغر نوربخش به علت سانحه تصادف رانندگی در شهرستان "سامان" متأسفانه دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: با مرگ مغزی سید امیرمحمد، در اقدامی انسان‌دوستانه و خیرخواهانه سروان نوربخش، اعضای بدن فرزند دلبندشان اهدا شد.

مهری یادآور شد: طی این عمل چهار عضو از اعضای بدن بیمار در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد جهت پیوند به بیماران نیازمند اهداء شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: خانواده سید امیرمحمد با حضور در بیمارستان با فرزند خود وداع کردند و پدر مهربان که برای آخرین بار بر پیشانی فرزندش بوسه می‌زد، برای لحظاتی وی را در آغوش کشیده و با چشمانی اشکبار با وی وداع کرد.

مهری با اشاره به اینکه زنده‌یاد سید امیرمحمد فرزند اول خانواده بود و 16 سال داشت، گفت: مراسم تشییع این جوان در روز شنبه در زادگاهش روستای شوراب صغیر برگزار شد.

معاون  فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با تأکید بر اینکه کاری که برای خدا باشد جاویدان خواهد شد، بیان داشت: اهدای عضو یک عمل حسنه و خداپسندانه بوده که در حقیقت باقیات الصالحاتی است و انسان می‌تواند از خود به یادگار بگذارد.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۳:۵۷

6 Nov 2022