کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

پلیس فداکار با اهداء اعضای بدن فرزندش، به بیماران جان دوباره بخشید

15 آبان 1401 ساعت 10:20

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، گفت: جناب سروان سید اصغر نوربخش با اهداء اعضای بدن فرزند دلبندش، به بیماران جان دوباره بخشید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ علی‌اصغر مهری معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سید امیرمحمد نوربخش فرزند جناب سروان"سید اصغر نوربخش به علت سانحه تصادف رانندگی در شهرستان "سامان" متأسفانه دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: با مرگ مغزی سید امیرمحمد، در اقدامی انسان‌دوستانه و خیرخواهانه سروان نوربخش، اعضای بدن فرزند دلبندشان اهدا شد.

مهری یادآور شد: طی این عمل چهار عضو از اعضای بدن بیمار در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد جهت پیوند به بیماران نیازمند اهداء شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: خانواده سید امیرمحمد با حضور در بیمارستان با فرزند خود وداع کردند و پدر مهربان که برای آخرین بار بر پیشانی فرزندش بوسه می‌زد، برای لحظاتی وی را در آغوش کشیده و با چشمانی اشکبار با وی وداع کرد.

مهری با اشاره به اینکه زنده‌یاد سید امیرمحمد فرزند اول خانواده بود و 16 سال داشت، گفت: مراسم تشییع این جوان در روز شنبه در زادگاهش روستای شوراب صغیر برگزار شد.

معاون  فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با تأکید بر اینکه کاری که برای خدا باشد جاویدان خواهد شد، بیان داشت: اهدای عضو یک عمل حسنه و خداپسندانه بوده که در حقیقت باقیات الصالحاتی است و انسان می‌تواند از خود به یادگار بگذارد.


انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52022

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52022/پلیس-فداکار-اهداء-اعضای-بدن-فرزندش-بیماران-جان-دوباره-بخشید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir