۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۵۱۶۰۴
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

شورای شهرکرد از طرح‌های تأمین آب پایدار شهری حمایت می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اگر مدیران و مسئولان آب‌ منطقه‌ای برنامه‌ای برای تامین آب شرب پایدار شهر داشتند از طرح‌ها استقبال می‌کنیم.
شورای شهرکرد از طرح‌های تأمین آب پایدار شهری حمایت می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهرکرد که با حضور مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان تشکیل شد سوالاتی از قبیل اینکه علت قطعی آب در برخی از محلات شهرکرد چه بود؟ برنامه‌ای برای تأمین آب پایدار شهر دارید؟ مطرح کرد و گفت: شورای اسلامی شهر پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و شهروندان از ما مطالبه‌گری می‌کنند و طبق قانون مدیران استانی باید پاسخگوی نمایندگان مردم باشند.

رئيس شورای اسلامی شهرکرد خواستار انعكاس مشكلات شهرکرد توسط رسانه‌ها شد و اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انعكاس مشكلات به مسئولان نقش مهمی در رفع مشكلات ايفا كنند.

حیدری افزود: تونل‌های انتقال آب گلاب، بهشت آباد و کوهرنگ سه از چهارمحال و بختیاری به استان‌های هم‌جوار زنگ خطر خشکسالی و محیط زیست برای استان است.

وی در پایان گفت: اگر مدیران و مسئولان آبفای و آب‌ منطقه‌ای استان برنامه‌ای برای تامین آب شرب پایدار برای شهر داشته باشند از طرح‌ها استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۸:۲۱

11 Sep 2022