کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

شورای شهرکرد از طرح‌های تأمین آب پایدار شهری حمایت می‌کند

20 شهريور 1401 ساعت 11:58

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اگر مدیران و مسئولان آب‌ منطقه‌ای برنامه‌ای برای تامین آب شرب پایدار شهر داشتند از طرح‌ها استقبال می‌کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهرکرد که با حضور مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان تشکیل شد سوالاتی از قبیل اینکه علت قطعی آب در برخی از محلات شهرکرد چه بود؟ برنامه‌ای برای تأمین آب پایدار شهر دارید؟ مطرح کرد و گفت: شورای اسلامی شهر پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و شهروندان از ما مطالبه‌گری می‌کنند و طبق قانون مدیران استانی باید پاسخگوی نمایندگان مردم باشند.

رئيس شورای اسلامی شهرکرد خواستار انعكاس مشكلات شهرکرد توسط رسانه‌ها شد و اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انعكاس مشكلات به مسئولان نقش مهمی در رفع مشكلات ايفا كنند.

حیدری افزود: تونل‌های انتقال آب گلاب، بهشت آباد و کوهرنگ سه از چهارمحال و بختیاری به استان‌های هم‌جوار زنگ خطر خشکسالی و محیط زیست برای استان است.

وی در پایان گفت: اگر مدیران و مسئولان آبفای و آب‌ منطقه‌ای استان برنامه‌ای برای تامین آب شرب پایدار برای شهر داشته باشند از طرح‌ها استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51604

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51604/شورای-شهرکرد-طرح-های-تأمین-آب-پایدار-شهری-حمایت-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir