۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۵۱۳۵۵
در قالب راویان شیدایی:

تماشاخانه مهر شهرکرد میزبان هنرمندان در مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) بود

تماشاخانه مهر شهرکرد در قالب راویان شیدایی از پنجم تا دهم ماه محرم میزبان هنرمندان در مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) بود.
تماشاخانه مهر شهرکرد میزبان هنرمندان در مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) بود
به گزارش جهانبین نیوز ، این ویژه برنامه‌ی فرهنگی و مذهبی در راستای ترویج شعائر دینی و بسترسازی جهت حضور هنرمندان و سهیم شدن قشر فرهنگ ساز استان در عزای سرو و سالار شهیدان به صورت خود جوش از سوی هنرمندان رشته های مختلف هنری در استان  با همکاری حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده است.

در سال های پیش این هیات در خانه هنرمندان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری فعالیت داشت که امسال به تماشاخانه مهر شهرکرد منتقل شد.

تشکیل این هیأت  که به درخواست و تلاش هنرمندان استان  و به صورت خود جوش بوده و شکل‌گیری آن نشانه‌ی دلبستگی و اعتقاد سرشار هنرمندان استان به شعائر دینی ، مذهبی و ارزش‌های اخلاقی، دینی و انسانی است.‏

هنرمندان در قالب هیات «راویان شیدایی» در قالب برنامه‌هایی ویژه چون تعزیه خوانی، شعرو مرثیه خوانی و سایر برنامه‌های هنری به بازروایی و سوگ واقعه‌ی کربلا پرداختند.

به گزارش جهانبین نیوز، حضور دستجات عزاداری از هیات های مختلف و اجرای برنامه های مشترک در هیات «راویان شیدایی» و پخت و پخش نذری محرم از دیگر برنامه های این هیات هنری بوده است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۵۸:۰۶

9 Aug 2022