کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در قالب راویان شیدایی:

تماشاخانه مهر شهرکرد میزبان هنرمندان در مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) بود

18 مرداد 1401 ساعت 13:20

تماشاخانه مهر شهرکرد در قالب راویان شیدایی از پنجم تا دهم ماه محرم میزبان هنرمندان در مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) بود.


به گزارش جهانبین نیوز ، این ویژه برنامه‌ی فرهنگی و مذهبی در راستای ترویج شعائر دینی و بسترسازی جهت حضور هنرمندان و سهیم شدن قشر فرهنگ ساز استان در عزای سرو و سالار شهیدان به صورت خود جوش از سوی هنرمندان رشته های مختلف هنری در استان  با همکاری حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده است.

در سال های پیش این هیات در خانه هنرمندان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری فعالیت داشت که امسال به تماشاخانه مهر شهرکرد منتقل شد.

تشکیل این هیأت  که به درخواست و تلاش هنرمندان استان  و به صورت خود جوش بوده و شکل‌گیری آن نشانه‌ی دلبستگی و اعتقاد سرشار هنرمندان استان به شعائر دینی ، مذهبی و ارزش‌های اخلاقی، دینی و انسانی است.‏

هنرمندان در قالب هیات «راویان شیدایی» در قالب برنامه‌هایی ویژه چون تعزیه خوانی، شعرو مرثیه خوانی و سایر برنامه‌های هنری به بازروایی و سوگ واقعه‌ی کربلا پرداختند.

به گزارش جهانبین نیوز، حضور دستجات عزاداری از هیات های مختلف و اجرای برنامه های مشترک در هیات «راویان شیدایی» و پخت و پخش نذری محرم از دیگر برنامه های این هیات هنری بوده است.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51355

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51355/تماشاخانه-مهر-شهرکرد-میزبان-هنرمندان-مراسم-عزاداری-امام-حسین-ع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir