۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۵۱۳۴۲
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم ( ع):

گروه های جهادی در منطقه سیل زده بارده حضور پررنگی داشتند/ نبود تجهیزات کافی در مقابله با بحران

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: استان چهارمحال و بختیاری یک استان کوهستانی است که متاسفانه از نظر تجهیزات و امکانات در مقابله با بحران ضعیف است و این کمبود بسیار مشهود است.
گروه های جهادی در منطقه سیل زده بارده حضور پررنگی داشتند/ نبود تجهیزات کافی در مقابله با بحران
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در نشست ستاد بحران با حضور وزیر کشور اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری یک استان کوهستانی است که متاسفانه از نظر تجهیزات و امکانات در مقابله با بحران ضعیف است و این کمبود بسیار مشهود است.
 
 وی با اشاره به اینکه این استان به لحاظ جغرافیایی به گونه ای است که با کوچکترین بارندگی سیل در آن جاری می شود گفت:  بخشی از خسارات وارده از سیل مشهود است و باید هرچه سریعتر نسبت به بازسازی ان اقدام شود که یک امید آفرینی در بین مردم سیل زده صورت گیرد. 
 
وی ادامه داد:  اگر اقدامات به وقت دیگری موکول شود،  مشمول زمان بودن موجب نا امیدی مردم می شود. 
 
اکبری با تاکید بر اینکه همه تلاش ها جای خرسندی دارد گفت:  ۱۲٠ گروه جهادی شناسنامه دار در استان وجود دارد که در منطقه سیل زده، حضور پیدا کردند و خدمات زیادی را ارائه دادند که این خدمات تا کنون ۱٠ میلیارد تومان بوده است. 
 
وی در پایان گفت:  سپاه این امادگی را دارد که به کمک دولت در بازسازی ها و در بحث محرومیت زدایی گروه های جهادی خود را پای کار آورد.
 
انتهای پیام/۱٠۲٠ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۲۳:۱۳:۳۱

6 Aug 2022