کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم ( ع):

گروه های جهادی در منطقه سیل زده بارده حضور پررنگی داشتند/ نبود تجهیزات کافی در مقابله با بحران

15 مرداد 1401 ساعت 23:10

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: استان چهارمحال و بختیاری یک استان کوهستانی است که متاسفانه از نظر تجهیزات و امکانات در مقابله با بحران ضعیف است و این کمبود بسیار مشهود است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در نشست ستاد بحران با حضور وزیر کشور اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری یک استان کوهستانی است که متاسفانه از نظر تجهیزات و امکانات در مقابله با بحران ضعیف است و این کمبود بسیار مشهود است.
 
 وی با اشاره به اینکه این استان به لحاظ جغرافیایی به گونه ای است که با کوچکترین بارندگی سیل در آن جاری می شود گفت:  بخشی از خسارات وارده از سیل مشهود است و باید هرچه سریعتر نسبت به بازسازی ان اقدام شود که یک امید آفرینی در بین مردم سیل زده صورت گیرد. 
 
وی ادامه داد:  اگر اقدامات به وقت دیگری موکول شود،  مشمول زمان بودن موجب نا امیدی مردم می شود. 
 
اکبری با تاکید بر اینکه همه تلاش ها جای خرسندی دارد گفت:  ۱۲٠ گروه جهادی شناسنامه دار در استان وجود دارد که در منطقه سیل زده، حضور پیدا کردند و خدمات زیادی را ارائه دادند که این خدمات تا کنون ۱٠ میلیارد تومان بوده است. 
 
وی در پایان گفت:  سپاه این امادگی را دارد که به کمک دولت در بازسازی ها و در بحث محرومیت زدایی گروه های جهادی خود را پای کار آورد.
 
انتهای پیام/۱٠۲٠ج


کد مطلب: 51342

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51342/گروه-های-جهادی-منطقه-سیل-زده-بارده-حضور-پررنگی-نبود-تجهیزات-کافی-مقابله-بحران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir