۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۵۱۳۳۵
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

ایجاد آرامش برای مردم با سرعت بخشیدن به پرداخت خسارت های سیل

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سرعت بخشیدن در پرداخت خسارات به مردم سیل زده می تواند آرامش را برای مردم فراهم کند.
ایجاد آرامش برای مردم با سرعت بخشیدن به پرداخت خسارت های سیل
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری امشب در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این استان سردسیر است لذا انجام کارهای عمرانی در آن محدود است، بنابراین لازم است اعتبارات مربوط به طرح های عمرانی آن در ۶ ماه اول سال تخصیص یابد.
 
وی با اشاره به اینکه سیل اخیر واقعه عظیمی بود و بسیاری از مردم حتی گردشگران را که در مناطق خطر اطراق کرده بودند را گرفتار کرد، افزود: در جریان کمک رسانی به مردم سیل زده نیروهای مسلح، مدیران دستگاه های اجرایی، مردم، گروه های جهادی و... حضور شبانه روزی داشتند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سرعت بخشیدن در پرداخت خسارات به مردم سیل زده می تواند آرامش را برای مردم فراهم کند.
 
حیدری با بیان اینکه توپوگرافی خاص استان چهارمحال و بختیاری به گونه ای است که یک بارندگی مختصر می تواند منجر به جاری شدن سیل حتی به سمت استان های دیگر شود، عنوان کرد: جایگزینی ماشین آلات فرسوده و رفع نیازهای ستاد بحران و تامین خسارت های مردم در این استان ضروری است.
 
وی خاطرنشان کرد: شنبه و یکشنبه هشدار هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری صادر شده است، لذا همه مرخصی ها باید لغو شود و مدیران مراقب باشند تا درصورت وقوع بارش ها خسارت ها به حداقل برسد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر پاکسازی و لایروبی جوی ها با سرعت و جدیت انجام نشود خسارت ها همچنان وجود خواهد داشت و چه بسا این خسارت ها شدیدتر باشد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۲۲:۰۰:۴۵

5 Aug 2022