کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

ایجاد آرامش برای مردم با سرعت بخشیدن به پرداخت خسارت های سیل

14 مرداد 1401 ساعت 21:59

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سرعت بخشیدن در پرداخت خسارات به مردم سیل زده می تواند آرامش را برای مردم فراهم کند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری امشب در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این استان سردسیر است لذا انجام کارهای عمرانی در آن محدود است، بنابراین لازم است اعتبارات مربوط به طرح های عمرانی آن در ۶ ماه اول سال تخصیص یابد.

 
وی با اشاره به اینکه سیل اخیر واقعه عظیمی بود و بسیاری از مردم حتی گردشگران را که در مناطق خطر اطراق کرده بودند را گرفتار کرد، افزود: در جریان کمک رسانی به مردم سیل زده نیروهای مسلح، مدیران دستگاه های اجرایی، مردم، گروه های جهادی و... حضور شبانه روزی داشتند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سرعت بخشیدن در پرداخت خسارات به مردم سیل زده می تواند آرامش را برای مردم فراهم کند.
 
حیدری با بیان اینکه توپوگرافی خاص استان چهارمحال و بختیاری به گونه ای است که یک بارندگی مختصر می تواند منجر به جاری شدن سیل حتی به سمت استان های دیگر شود، عنوان کرد: جایگزینی ماشین آلات فرسوده و رفع نیازهای ستاد بحران و تامین خسارت های مردم در این استان ضروری است.
 
وی خاطرنشان کرد: شنبه و یکشنبه هشدار هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری صادر شده است، لذا همه مرخصی ها باید لغو شود و مدیران مراقب باشند تا درصورت وقوع بارش ها خسارت ها به حداقل برسد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر پاکسازی و لایروبی جوی ها با سرعت و جدیت انجام نشود خسارت ها همچنان وجود خواهد داشت و چه بسا این خسارت ها شدیدتر باشد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51335

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51335/ایجاد-آرامش-مردم-سرعت-بخشیدن-پرداخت-خسارت-های-سیل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir