۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۵۱۳۳۳
معاون اجرایی رئیس جمهور;

مردم نگران نباشند، خسارت‌های سیل جبران می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: به مردم اطمینان می‌دهم خسارت‌ها جبران و با همکاری مردم روستا سرپا خواهد شد، آن دست از مردمی که دام، خانه، شغل و... خود را از دست دادند قطعا جبران خواهد شد.
مردم نگران نباشند، خسارت‌های سیل جبران می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز; سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از روستای سیل زده بارده در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سیل خسارات زیادی به منازل، مزارع و... مردم وارد کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با وجود بارنگی‌های شدید و سیل گسترده خسارت جانی در روستای بارده نداشتیم، افزود: برخی از موانع ازجمله مستحدثات که در مسیر سیل بنا شده بود، درختان و... باعث شد خسارت سیل شدیدتر شود.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: تعداد قابل توجهی از شهرها و روستاهای کشور گرفتار سیل و بارنگی‌های سیل آسا بودند.
 
مرتضوی عنوان کرد: به مردم اطمینان می‌دهم خسارت‌ها جبران و با همکاری مردم روستا سرپا خواهد شد، آن دست از مردمی که دام، خانه، شغل و... خود را از دست دادند قطعا جبران خواهد شد.
 
در ادامه غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان اعتبارات مناسبی مصوب شد.
 
وی افزود: خسارات مردم از محل سیل در سریع ترین زمان ممکن احصا و به مرکز اعلام شد و پیگیری می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن تصویب و اختصاص داده شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۸:۵۴:۱۱

5 Aug 2022