کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اجرایی رئیس جمهور;

مردم نگران نباشند، خسارت‌های سیل جبران می‌شود

14 مرداد 1401 ساعت 18:53

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: به مردم اطمینان می‌دهم خسارت‌ها جبران و با همکاری مردم روستا سرپا خواهد شد، آن دست از مردمی که دام، خانه، شغل و... خود را از دست دادند قطعا جبران خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز; سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از روستای سیل زده بارده در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سیل خسارات زیادی به منازل، مزارع و... مردم وارد کرده است.

 
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با وجود بارنگی‌های شدید و سیل گسترده خسارت جانی در روستای بارده نداشتیم، افزود: برخی از موانع ازجمله مستحدثات که در مسیر سیل بنا شده بود، درختان و... باعث شد خسارت سیل شدیدتر شود.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: تعداد قابل توجهی از شهرها و روستاهای کشور گرفتار سیل و بارنگی‌های سیل آسا بودند.
 
مرتضوی عنوان کرد: به مردم اطمینان می‌دهم خسارت‌ها جبران و با همکاری مردم روستا سرپا خواهد شد، آن دست از مردمی که دام، خانه، شغل و... خود را از دست دادند قطعا جبران خواهد شد.
 
در ادامه غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان اعتبارات مناسبی مصوب شد.
 
وی افزود: خسارات مردم از محل سیل در سریع ترین زمان ممکن احصا و به مرکز اعلام شد و پیگیری می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن تصویب و اختصاص داده شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51333

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51333/مردم-نگران-نباشند-خسارت-های-سیل-جبران-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir