۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۵۱۳۳۱
در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح شد:

باید دست این جهادگران را بوسید/قبل از بروز بحران باید راه چاره آن‌ها اندیشه شود

حجت الاسلام محمد علی نکونام گفت: در کشور مدیریت قوی حساب شده که بتوانیم بر بحران سوار شویم و اجازه بروز ضایعات را ندهیم نداریم که هر سه دستگاه قوه مقننه، مجریه و قضاییه باید برای این مهم برنامه‌ریزی کنند تا مردم در این بحران‌ها نگرانی جز آسیب به وجود آمده نداشته باشند.
باید دست این جهادگران را بوسید/قبل از بروز بحران باید راه چاره آن‌ها اندیشه شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه هفته گذشته با سیلاب‌ های ویرانگر هفته پرچالش برای کشور بود گفت: جهادگران، دستگاه‌های دولتی و مردم به میدان آمدند و با دست خالی به گرفتاران در سیل کمک کردند که باید دست این جهادگران را بوسید.

وی افزود: در کشور مدیریت قوی حساب شده که بتوانیم بر بحران سوار شویم و اجازه بروز ضایعات را ندهیم نداریم که هر سه دستگاه قوه مقننه، مجریه و قضاییه باید برای این مهم برنامه‌ریزی کنند تا مردم در این بحران‌ها نگرانی جز آسیب به وجود آمده نداشته باشند.

نکونام ادامه داد: قبل از بروز بحران خطرات احتمالی باید پیش‌بینی و راه چاره آن‌ها اندیشه شود البته این بدان معنا نیست که مسئولان نرفتند بلکه کمک‌ها و سرکشی‌ها انجام شد اما آنگونه که باید باشد نبود.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: آمریکا را باید شناخت و از او فاصله گرفت تا بتوان خوب زندگی کرد، انقلاب اسلامی راه خود را خوب شناخته و به خوبی با ترفندهای آمریکا مبارزه می‌کند و تسلیم زورگویی‌های او نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام افزود: خبرنگاران باید ترسیم‌گر حقایق باشند، خبرنگاران جهادی و انقلابی در عرصه‌های اجتماعی تبیین‌گرند و تلاششان این است که زبانشان گویای انقلاب و واقعیت‌ها باشد.

وی بیان کرد: کار خبرنگاران آسان نیست و آنان تلاشی عاشقانه و جهادی دارند که در کشور نقش‌آفرینی می کنند و با تلاش وقایع تاریخی انقلاب و اسلام را به زیبایی بیان کنند.

امام جمعه شهرکرد در آخر افزود: پژوهش عمان‌شناسی یک حرکت مهم و زیبایی بود که اخیراً در استان رخ داد،  عمان را باید شناخت و باید بکوشیم همان‌گونه که در تاریخ روز محتشم داریم روزی هم به نام عمان سامانی در تقویم انقلاب اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۲۶:۳۰

5 Aug 2022