:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - باید دست این جهادگران را بوسید/قبل از بروز بحران باید راه چاره آن‌ها اندیشه شود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح شد:

باید دست این جهادگران را بوسید/قبل از بروز بحران باید راه چاره آن‌ها اندیشه شود

14 مرداد 1401 ساعت 15:24

حجت الاسلام محمد علی نکونام گفت: در کشور مدیریت قوی حساب شده که بتوانیم بر بحران سوار شویم و اجازه بروز ضایعات را ندهیم نداریم که هر سه دستگاه قوه مقننه، مجریه و قضاییه باید برای این مهم برنامه‌ریزی کنند تا مردم در این بحران‌ها نگرانی جز آسیب به وجود آمده نداشته باشند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه هفته گذشته با سیلاب‌ های ویرانگر هفته پرچالش برای کشور بود گفت: جهادگران، دستگاه‌های دولتی و مردم به میدان آمدند و با دست خالی به گرفتاران در سیل کمک کردند که باید دست این جهادگران را بوسید.

وی افزود: در کشور مدیریت قوی حساب شده که بتوانیم بر بحران سوار شویم و اجازه بروز ضایعات را ندهیم نداریم که هر سه دستگاه قوه مقننه، مجریه و قضاییه باید برای این مهم برنامه‌ریزی کنند تا مردم در این بحران‌ها نگرانی جز آسیب به وجود آمده نداشته باشند.

نکونام ادامه داد: قبل از بروز بحران خطرات احتمالی باید پیش‌بینی و راه چاره آن‌ها اندیشه شود البته این بدان معنا نیست که مسئولان نرفتند بلکه کمک‌ها و سرکشی‌ها انجام شد اما آنگونه که باید باشد نبود.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: آمریکا را باید شناخت و از او فاصله گرفت تا بتوان خوب زندگی کرد، انقلاب اسلامی راه خود را خوب شناخته و به خوبی با ترفندهای آمریکا مبارزه می‌کند و تسلیم زورگویی‌های او نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام افزود: خبرنگاران باید ترسیم‌گر حقایق باشند، خبرنگاران جهادی و انقلابی در عرصه‌های اجتماعی تبیین‌گرند و تلاششان این است که زبانشان گویای انقلاب و واقعیت‌ها باشد.

وی بیان کرد: کار خبرنگاران آسان نیست و آنان تلاشی عاشقانه و جهادی دارند که در کشور نقش‌آفرینی می کنند و با تلاش وقایع تاریخی انقلاب و اسلام را به زیبایی بیان کنند.

امام جمعه شهرکرد در آخر افزود: پژوهش عمان‌شناسی یک حرکت مهم و زیبایی بود که اخیراً در استان رخ داد،  عمان را باید شناخت و باید بکوشیم همان‌گونه که در تاریخ روز محتشم داریم روزی هم به نام عمان سامانی در تقویم انقلاب اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 51331

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51331/باید-دست-این-جهادگران-بوسید-قبل-بروز-بحران-راه-چاره-آن-ها-اندیشه-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir