۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۵۱۳۱۲
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

توزیع آب بسته بندی در راستای تداوم آبرسانی در شرایط اضطراری

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از تداوم آبرسانی بسته بندی به مردم در شرایط اضطراری وقوع سیل در این استان خبر داد.
توزیع آب بسته بندی در راستای تداوم آبرسانی در شرایط اضطراری
احمد رضا محمدی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: در جهت دسترسی مردم سیل زده استان به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی شرکت آب و فاضلاب اقدام به توزیع آب بسته بندی با دستگاه تمام اتوماتیک خود نموده است.

وی افزود:  شهرها و روستاهایی که درگیر سیل شده اند در کمترین زمان ممکن با سعی و تلاش شبانه روزی همکاران سیستم آبرسانی آنها ترمیم و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری یادآور شد: علاوه بر اینکه با راه اندازی دستگاه بسته بندی آب شرکت آب و فاضلاب و ارسال آب بسته بندی به نقاط آسیب دیده تانکرهای آبرسانی سیار این شرکت نیز در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده می با شند.

محمدی ادامه داد: شهرها و روستاهایی در شهرستان‌های بن، کوهرنگ، شهرکرد، سامان، اردل و لردگان درگیر سیل ناشی از مانسونی تابستان 1401 شده اند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه اکیپ های حوادث آب در گیر برقراری جریان آب پایدار در شبکه آبرسانی هستند اکیپ های حوادث فاضلاب این شرکت نیز در جهت تخلیه گل و لای از منازل مردم در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده در سطح چهارمحال و بختیاری هستند.
 
انتهای پیام/1031ج
 

 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۱:۲۰

2 Aug 2022