کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

توزیع آب بسته بندی در راستای تداوم آبرسانی در شرایط اضطراری

11 مرداد 1401 ساعت 12:50

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از تداوم آبرسانی بسته بندی به مردم در شرایط اضطراری وقوع سیل در این استان خبر داد.


احمد رضا محمدی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: در جهت دسترسی مردم سیل زده استان به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی شرکت آب و فاضلاب اقدام به توزیع آب بسته بندی با دستگاه تمام اتوماتیک خود نموده است.

وی افزود:  شهرها و روستاهایی که درگیر سیل شده اند در کمترین زمان ممکن با سعی و تلاش شبانه روزی همکاران سیستم آبرسانی آنها ترمیم و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری یادآور شد: علاوه بر اینکه با راه اندازی دستگاه بسته بندی آب شرکت آب و فاضلاب و ارسال آب بسته بندی به نقاط آسیب دیده تانکرهای آبرسانی سیار این شرکت نیز در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده می با شند.

محمدی ادامه داد: شهرها و روستاهایی در شهرستان‌های بن، کوهرنگ، شهرکرد، سامان، اردل و لردگان درگیر سیل ناشی از مانسونی تابستان 1401 شده اند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه اکیپ های حوادث آب در گیر برقراری جریان آب پایدار در شبکه آبرسانی هستند اکیپ های حوادث فاضلاب این شرکت نیز در جهت تخلیه گل و لای از منازل مردم در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده در سطح چهارمحال و بختیاری هستند.
 
انتهای پیام/1031ج
 

 
 
 


کد مطلب: 51312

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51312/توزیع-آب-بسته-بندی-راستای-تداوم-آبرسانی-شرایط-اضطراری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir