۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۵۱۰۰۱

تقدیر سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از مردم و مسئولین در برگزاری کنگره شهدای عشایری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیام از همدلی و وفاق مردم و مسئولین در برگزاری کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.
تقدیر سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از مردم و مسئولین در برگزاری کنگره شهدای عشایری
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیام از همدلی و وفاق مردم و مسئولین در برگزاری کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ .
کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور با شکوه هرچه تمام به میزبانی مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، که مزین به توصیه های حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» بود، عطر شهید و شهادت را همراه با رایحه خدمت بی منت و صادقانه در بام ایران جاری ساخت، که این موفقیت بزرگ را مدیون همدلی و وفاق بین آحاد مردم و مسئولین، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و دستگاه های مختلف اجرایی در سطح ملی و استانی بودیم.

اکنون جبین شکر بر آستان خداوند متعال می ساییم که به برکت خون شهدای عزیز توانستیم بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و دیدار با مولا و مقتدایمان ولی امر مسملین حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی»به مناسبت این کنگره عظیم، روحیه ای مضاعف برای ادامه راه شهیدان عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت و سلامت کسب کنیم.

کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی شایسته مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری ضمن اینکه دستاوردهای ارزشمندی در زمینه های مختلف فرهنگی، محرومیت زدایی، خدمت رسانی، وحدت اقوام و مذاهب داشت، حاوی یک پیام بزرگ بود که عشایر قهرمان و سلحشور ایران اسلامی، با بصیرت و هوشیاری کامل پشتیبان انقلاب و اسلام بوده و در مسیر رسیدن به قله های پیشرفت و ظهور تمدن بزرگ اسلامی،  گوش به فرمان ولایت هستند.

به پاس حضور و نقش آفرینی آحاد مردم و مسئولین چهارمحال و بختیاری ازجمله؛ خانواده های معظم شهداء، نماینده معزز ولی فقیه در استان ، استاندار محترم و مدیران دستگاه های اجرایی، صدا و سیما و اصحاب رسانه،  نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان سرافراز،  ائمه جمعه و جماعت، کمیته های 24 گانه ستاد اجرایی کنگره و اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان که در برگزاری کنگره عظیم و ملی 11 هزار شهید جامعه عشایری با رهنمود، پشتیبانی، حضور، قلم، قدم و ... فرزندان خود در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)
را یاری رساندند صمیمانه تشکر می کنم.

امیدوارم برگزاری این رخداد بزرگ فرهنگی با آثار گرانبهایی از خاطرات شهداء، رزمندگان و ایثارگران در قالب کتاب، فیلم، سرود و... توشه ای برای همه ما و ذخیره ای ارزشمند برای نسل های آینده باشد.

سرتیپ  دوم پاسدار علی محمد  اکبری
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۴۲:۵۰

22 Jun 2022