۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۵۰۹۹۵
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

احتکار لوازم یدکی خودروی قاچاق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی یک انبار بزرگ دپوی لوازم یدکی خودروی قاچاق در شهرکرد خبر داد.
احتکار لوازم یدکی خودروی قاچاق در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لوازم یدکی قاچاق خودرو بدون مجوز اداره صمت در یک انبار، تحقیقات نامحسوس اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این زمینه آغاز شد.

وی تصریح کرد: پس از اتمام تحقیقات میدانی، مأموران اداره نظارت بر اماکن شهرستان شهرکرد موفق شدند فردی را که در زمینه احتکار و دپوی لوازم یدکی قاچاق خودرو در این شهرستان فعالیت می‌کرد را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران اداره نظارت بر اماکن پس از محرز شدن فعالیت غیرقانونی فرد محتکر و هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار او در فن آوران شهرکرد، ۳ هزار و ۸۱۰ عدد رادیاتور و۲۵۰ عدد اگزوز خارجی خودرو کشف و ضبط و مکان مورد نظر را نیز پلمب کردند.

سردار امان اللهی با اشاره به ارزش ۲۰ میلیاردی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان شهرکرد، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۱:۴۰

22 Jun 2022