کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

احتکار لوازم یدکی خودروی قاچاق در شهرکرد

1 تير 1401 ساعت 10:19

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی یک انبار بزرگ دپوی لوازم یدکی خودروی قاچاق در شهرکرد خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لوازم یدکی قاچاق خودرو بدون مجوز اداره صمت در یک انبار، تحقیقات نامحسوس اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این زمینه آغاز شد.

وی تصریح کرد: پس از اتمام تحقیقات میدانی، مأموران اداره نظارت بر اماکن شهرستان شهرکرد موفق شدند فردی را که در زمینه احتکار و دپوی لوازم یدکی قاچاق خودرو در این شهرستان فعالیت می‌کرد را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران اداره نظارت بر اماکن پس از محرز شدن فعالیت غیرقانونی فرد محتکر و هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار او در فن آوران شهرکرد، ۳ هزار و ۸۱۰ عدد رادیاتور و۲۵۰ عدد اگزوز خارجی خودرو کشف و ضبط و مکان مورد نظر را نیز پلمب کردند.

سردار امان اللهی با اشاره به ارزش ۲۰ میلیاردی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان شهرکرد، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 50995

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50995/احتکار-لوازم-یدکی-خودروی-قاچاق-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir