۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۵۰۹۳۱
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری:

خدمات رایگان تخصصی در منطقه لبد ارائه شد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات رایگان تخصصی در منطقه لبد بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ ارائه شد.
خدمات رایگان  تخصصی در منطقه لبد ارائه شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ کاظم کبیری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری و کانون های بسیج بیمارستان کاشانی و ستاد دانشگاه و با حضور دکتر خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، به همراه معاونین توسعه و بهداشت و درمان اظهار کرد: خدمات رایگان  تخصصی در زمینه های؛ قلب، کودکان و اطفال، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی به اهالی روستایی و عشایری در منطقه لبد بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ ارائه شد.

 کبیری گفت: در این مرحله از اعزام تیم های آموزشی، بهداشتی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری به منطقه بازفت روستای لبد که در راستای استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور و بعد از سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان  برگزار شد خدمات رایگان به حدود 500 نفر از اهالی ارائه شد.

وی افزود: خدمات رایگان تخصصی ارائه شده شامل؛ ویزیت و معاینه فوق تخصص قلب و عروق ۷۵نفر، تخصص اطفال۷۰نفر، داخلی ۴۵نفر، انجام نوارقلب ۳۰ نفر، ارائه داروی رایگان 160 نفر، ارائه آموزش های افزایش جمعیت و باروری ۸۰ نفر، آموزش‌های بهداشت عمومی و محیط ۴۰نفر، بود.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۴:۰۰

13 Jun 2022