کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری:

خدمات رایگان تخصصی در منطقه لبد ارائه شد

23 خرداد 1401 ساعت 13:41

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات رایگان تخصصی در منطقه لبد بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ ارائه شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ کاظم کبیری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری و کانون های بسیج بیمارستان کاشانی و ستاد دانشگاه و با حضور دکتر خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، به همراه معاونین توسعه و بهداشت و درمان اظهار کرد: خدمات رایگان  تخصصی در زمینه های؛ قلب، کودکان و اطفال، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی به اهالی روستایی و عشایری در منطقه لبد بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ ارائه شد.

 کبیری گفت: در این مرحله از اعزام تیم های آموزشی، بهداشتی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری به منطقه بازفت روستای لبد که در راستای استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور و بعد از سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان  برگزار شد خدمات رایگان به حدود 500 نفر از اهالی ارائه شد.

وی افزود: خدمات رایگان تخصصی ارائه شده شامل؛ ویزیت و معاینه فوق تخصص قلب و عروق ۷۵نفر، تخصص اطفال۷۰نفر، داخلی ۴۵نفر، انجام نوارقلب ۳۰ نفر، ارائه داروی رایگان 160 نفر، ارائه آموزش های افزایش جمعیت و باروری ۸۰ نفر، آموزش‌های بهداشت عمومی و محیط ۴۰نفر، بود.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 50931

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50931/خدمات-رایگان-تخصصی-منطقه-لبد-ارائه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir