۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۵۰۶۸۶
روند خوبی در تمرینات داشتیم؛

سهندی: هر ووشوکاری به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شد، دست پر برمی‌گشت

عضو‌ تیم ملی ووشو گفت: روند خوبی در تمرینات داشتیم و مطمئن بودم هر کسی اعزام شود، نتیجه خوبی می‌گیرد.
سهندی: هر ووشوکاری به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شد، دست پر برمی‌گشت
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حمیدرضا سهندی ووشوکار تیم ملی کشورمان درخصوص تعویق یک ساله بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: این تصمیم واقعاً موضوع ناراحت کننده‌ای بود. یک ورزشکار با مسابقه زنده است و زمانی که بخش عمده‌ای از این شرایط گرفته شود و هیچ مسابقه‌ای برگزار نشود، شما ضربه می‌خورید. به هر حال ما مجبوریم از این وضعیت تمکین کنیم.

وی افزود: طی ماه‌های اخیر اردوهای بلند مدت داشتیم که باعث ایجاد شرایط خوبی شده بود. ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی به شرایط خوبی رسیدند و البته فدراسیون نیز امکانات خوبی را در اختیارمان گذاشته بود. ما می‌دانستیم شرایط مالی خوب نیست، ولی مسئولان فدراسیون اجازه ندادند که کمبودی را حس کنیم.

سهندی با اشاره به لغو مسابقات در ووشو گفت: رویدادهای زیادی به صورت پیاپی کنسل شده و این برای ووشو خوب نیست. لغو بازی‌های آسیایی هم در شرایط رخ داد که ما روند خوبی در تمرینات داشتیم و مطمئن بودم هر کسی اعزام شود، نتیجه خوبی می‌گیرد. به هر حال این اتفاق افتاد و حالا تلاش می‌کنم در لیگ و WWF عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین امیدوارم برنامه مدونی هم از سوی فدراسیون جهانی ایجاد شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۵:۴۳

14 May 2022