۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۵۰۱۶۰
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردل؛

تابلوهاي بدون مجوز از سطح شهر اردل جمع‌آوري مي‌شود

ياسر ظفريان نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردل با اشاره به اینکه تابلوهاي غير مجاز و تبليغاتي در سطح شهر اردل باید جمع آوری شود گفت: حجم بزرگي از زيبايي بافت شهر در زير تابلوهاي تبليغاتي پنهان شده است و تابلوهاي غير مجاز تبليغاتي شهري باعث شده ما شاهد يک آشفتگي در شهر باشيم.
تابلوهاي بدون مجوز از سطح شهر اردل جمع‌آوري مي‌شود
ياسر ظفريان نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت:حجم بزرگي از زيبايي بافت شهر در زير تابلوهاي تبليغاتي پنهان شده است و تابلوهاي غير مجاز تبليغاتي شهري باعث شده ما شاهد يک آشفتگي در شهر باشيم.
 
 ظفريان با تاکيد بر حذف زوائد بصري ناشي از نصب تابلوهاي تبليغاتي بدون مجوز و ضرورت جمع آوري اين تابلوها از سطح شهر ، گفت : پاکسازي معابر از تابلوها و بنرهاي غيرمجاز با توجه به اهميت سيماي شهري در ايجاد آرامش، نشاط اجتماعي، حفظ و افزايش بهداشت رواني جامعه و ضرورت پيشگيري از اختلال در سيماي شهري صورت مي گيرد.

وي با بيان اينکه نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهاي تبليغاتي از عوامل دخيل در بروز آشفتگي در نما و منظر شهري است ، عنوان کرد : تابلوها و بنرهاي غيرمجاز علاوه بر آسيب به زيبايي سيما و منظر شهري در پاره اي از مواقع با ايجاد عدم ايمني براي شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالي براي آنان نيز خواهد شد.

 ظفريان با بيان اينکه طرح مذکور به صورت شبانه روزي در سطح شهر  اجرا و تا پاکسازي کامل شهر در نقاط مختلف  ادامه خواهد داشت ،از صاحبين تابلوها و علي الخصوص بازاريان عزيز و محترم شهر خواستند که در اين امر ماموران شهرداري را همراهي و کمک کنند،و خود نسبت به جمع آوري اين تابلو ها اقدام نمايند که خدايي ناکرده گلايه اي بهمراه نداشته باشد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۲:۴۱

13 Mar 2022