کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردل؛

تابلوهاي بدون مجوز از سطح شهر اردل جمع‌آوري مي‌شود

22 اسفند 1400 ساعت 9:38

ياسر ظفريان نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردل با اشاره به اینکه تابلوهاي غير مجاز و تبليغاتي در سطح شهر اردل باید جمع آوری شود گفت: حجم بزرگي از زيبايي بافت شهر در زير تابلوهاي تبليغاتي پنهان شده است و تابلوهاي غير مجاز تبليغاتي شهري باعث شده ما شاهد يک آشفتگي در شهر باشيم.


ياسر ظفريان نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت:حجم بزرگي از زيبايي بافت شهر در زير تابلوهاي تبليغاتي پنهان شده است و تابلوهاي غير مجاز تبليغاتي شهري باعث شده ما شاهد يک آشفتگي در شهر باشيم.
 
 ظفريان با تاکيد بر حذف زوائد بصري ناشي از نصب تابلوهاي تبليغاتي بدون مجوز و ضرورت جمع آوري اين تابلوها از سطح شهر ، گفت : پاکسازي معابر از تابلوها و بنرهاي غيرمجاز با توجه به اهميت سيماي شهري در ايجاد آرامش، نشاط اجتماعي، حفظ و افزايش بهداشت رواني جامعه و ضرورت پيشگيري از اختلال در سيماي شهري صورت مي گيرد.

وي با بيان اينکه نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهاي تبليغاتي از عوامل دخيل در بروز آشفتگي در نما و منظر شهري است ، عنوان کرد : تابلوها و بنرهاي غيرمجاز علاوه بر آسيب به زيبايي سيما و منظر شهري در پاره اي از مواقع با ايجاد عدم ايمني براي شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالي براي آنان نيز خواهد شد.

 ظفريان با بيان اينکه طرح مذکور به صورت شبانه روزي در سطح شهر  اجرا و تا پاکسازي کامل شهر در نقاط مختلف  ادامه خواهد داشت ،از صاحبين تابلوها و علي الخصوص بازاريان عزيز و محترم شهر خواستند که در اين امر ماموران شهرداري را همراهي و کمک کنند،و خود نسبت به جمع آوري اين تابلو ها اقدام نمايند که خدايي ناکرده گلايه اي بهمراه نداشته باشد.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 50160

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50160/تابلوهاي-بدون-مجوز-سطح-شهر-اردل-جمع-آوري-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir