۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۹۸۱۶

نواختن «زنگ انقلاب» در مدارس شهرستان لردگان

همزمان با سالروز ورود تاريخي امام خميني (ره) به کشور و در نخستين روز از دهه فجر، زنگ انقلاب همزمان با مدارس سراسر کشور در ساعت 9 و 33 دقيقه به صورت نمادين در آموزشگاه حضرت زينب(س) لردگان به صدا درآورد.
نواختن «زنگ انقلاب» در مدارس شهرستان لردگان
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛  زنگ انقلاب همزمان با دوازدهم بهمن ماه، نخستين روز از دهه فجر و در سالروز ورود تاريخي امام خميني (ره) به کشور در ساعت ۹ و ۳۳ دقيقه در تمام مدارس  شهرستان لردگان و به صورت نمادين در مدرسه دخترانه « حضرت زينب (س)» در شهر لردگان، با حضور مسئولين و دانش آموزان شهرستان لردگان به صدا درآمد.

رضا باميري فرماندار شهرستان لردگان در آيين زنگ انقلاب در مدرسه حضرت زينب (س) لردگان گفت:  همه اقشار جامعه در پيروزي انقلاب اسلامي نقش داشتند و رمز پيروي انقلاب اسلامي وحدت و همدلي به عنوان اولويت اصلي همگان مورد توجه و تاکيد قرار گرفت.

وي با اشاره به سخنان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي ) گفت: مقام معظم رهبري دهه فجر را به عنوان جهاد تبيين بيان داشتند و وظيفه همگان است که فرصت ها و تهديد ها و کارکرد ها و اقداماتي که نظام مقدس جمهوري اسلامي در مدت چهل و سه سال اجام داده را براي مردم تبيين و بازگو کرد . 

فرماندار لردگان با اشاره به  روايت هايي تکان دهنده از فساد اخلاقي محمد رضا شاه گفت: فساد جنسي و اخلاقي واقعيت انکار ناپذيري است كه دامن بيشتر پادشاهان به آن آلوده است. داستان هاي هزار و يك شب، حرم سراهاي قاجار و عشق هاي بيمارگونه پادشاهان ايران همه نشان از فساد دربار و حساسيت بيرون از دربار دارد. اما دربار محمدرضا پهلوي از دو جهت با سلف خود متفاوت بود. محمدرضا براي كاستن از قبح زن‌بارگي رعايت احكام شرعي را نمي‌كرد و فساد مختص به مردان دربار نبود. خواهران، دختران و زن او نيز از اين قاعده مستثني نبودند.

در پايان آيين زنگ انقلاب توسط مسئولين به مناسبت فرهنگ درخت و درختکاري چند نهال درخت در دبيرستان دخترانه حضرت زينب(س) لردگان کاشته شد .

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۱:۴۸

1 Feb 2022