کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نواختن «زنگ انقلاب» در مدارس شهرستان لردگان

12 بهمن 1400 ساعت 11:00

همزمان با سالروز ورود تاريخي امام خميني (ره) به کشور و در نخستين روز از دهه فجر، زنگ انقلاب همزمان با مدارس سراسر کشور در ساعت 9 و 33 دقيقه به صورت نمادين در آموزشگاه حضرت زينب(س) لردگان به صدا درآورد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛  زنگ انقلاب همزمان با دوازدهم بهمن ماه، نخستين روز از دهه فجر و در سالروز ورود تاريخي امام خميني (ره) به کشور در ساعت ۹ و ۳۳ دقيقه در تمام مدارس  شهرستان لردگان و به صورت نمادين در مدرسه دخترانه « حضرت زينب (س)» در شهر لردگان، با حضور مسئولين و دانش آموزان شهرستان لردگان به صدا درآمد.

رضا باميري فرماندار شهرستان لردگان در آيين زنگ انقلاب در مدرسه حضرت زينب (س) لردگان گفت:  همه اقشار جامعه در پيروزي انقلاب اسلامي نقش داشتند و رمز پيروي انقلاب اسلامي وحدت و همدلي به عنوان اولويت اصلي همگان مورد توجه و تاکيد قرار گرفت.

وي با اشاره به سخنان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي ) گفت: مقام معظم رهبري دهه فجر را به عنوان جهاد تبيين بيان داشتند و وظيفه همگان است که فرصت ها و تهديد ها و کارکرد ها و اقداماتي که نظام مقدس جمهوري اسلامي در مدت چهل و سه سال اجام داده را براي مردم تبيين و بازگو کرد . 

فرماندار لردگان با اشاره به  روايت هايي تکان دهنده از فساد اخلاقي محمد رضا شاه گفت: فساد جنسي و اخلاقي واقعيت انکار ناپذيري است كه دامن بيشتر پادشاهان به آن آلوده است. داستان هاي هزار و يك شب، حرم سراهاي قاجار و عشق هاي بيمارگونه پادشاهان ايران همه نشان از فساد دربار و حساسيت بيرون از دربار دارد. اما دربار محمدرضا پهلوي از دو جهت با سلف خود متفاوت بود. محمدرضا براي كاستن از قبح زن‌بارگي رعايت احكام شرعي را نمي‌كرد و فساد مختص به مردان دربار نبود. خواهران، دختران و زن او نيز از اين قاعده مستثني نبودند.

در پايان آيين زنگ انقلاب توسط مسئولين به مناسبت فرهنگ درخت و درختکاري چند نهال درخت در دبيرستان دخترانه حضرت زينب(س) لردگان کاشته شد .

انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 49816

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49816/نواختن-زنگ-انقلاب-مدارس-شهرستان-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir