۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۴۹۷۱۵
رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:

طرح های انتقال آب باعث فلج شدن چهارمحال و بختیاری می شود

سیاوش سلیمانی دشتکی رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های انتقال آب باعث فلج شدن استان و مردم را مجبور به مهاجرت می گردند .
طرح های انتقال آب باعث فلج شدن چهارمحال و بختیاری می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سیاوش سلیمانی ددشتکی رئیس  شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشاورزی و دامپروی دو قطب مهم در استان ما می باشد گفت : طرح های انتقال آب باعث فلج شدن استان و مردم را مجبور به مهاجرت می گردند .

وی افزود : تونل سوم کوهرنگ از سمت اردل تا دشتک و بخش دوآبصمصامی حدود دو هزار لیتر بر ثانیه حقآبه دارد که اگر آب داخل تونل ۳ کوهرنگ پمپاژ شود فاقد مجوز می باشد و مردم این مسیر نابود میگردند.

سلیمانی دشتکی  با اشاره به اینکه  طرح های انتقال آب فاقد مجوزهای محیط زیستی بوده و بودجه ای برای آنها مصوب نشده خاطر نشان کرد : مردم بیرگان با اجرای طرح های انتقال آب آواره شده اند و دولت خسارتی به آنها پرداخت ننموده که انتظار است خسارت آنان به صورت قانونی پرداخت شود  .

وی  بیان داشت : تونل بهشت آباد  با مسافت 70 کیلومتر و عمق 300 متر تمام چشمه های استان چهارمحال و بختیاری را زهکشی نموده و کل استان را خشک می نماید و به سان خون در رگ های انسان می ماند که اگر خون را گرفته انسان می میرد لذا انتظار است هر تصمیمی در حوزه آبی  اتخاذ می گردد  به گونه ای باشد که به مردم استان چهار محال و بختیاری  آسیبی رسانیده نشود چرا که این مردم به پای انقلاب و نظام و انقلاب بودند و هستند  و در همه مناسبت ها سنگ تمام می گذارند .

رئیس شورای اسلامی استان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و دفاعیه های مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از طرح های آبی ، تکمیل سد باباحیدر و تخصیص و انتقال آب به طرح 90هکتاری روستای ریگک  و دشت اردل از توابع شهرستان اردل  را پیگیری و  خواستار تکمیل  انان شد و افزود : استان چهارمحال و بختیاری ۸ درصد مواد غذایی کشور را تامین می نماید و نابودی این استان بر کل کشور و امنیت ملی تاثیر گذار است  .

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۸:۰۱

23 Jan 2022