۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۹۶۴۲
استاندار چهارمحال و بختیاری: 

نزدیک به ۷٠٠ پروژه نیمه تمام در استان برای ارائه در سفر رئیس جمهور احصا شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۷٠٠ پروژه نیمه تمام برای ارائه در سفر ریاست جمهور به این استان احصا شده است.
نزدیک به ۷٠٠ پروژه نیمه تمام در استان برای ارائه در سفر رئیس جمهور احصا شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با مردم شهر سامان، اظهار کرد: حدود ۷٠٠ پروژه نیمه تمام برای ارائه در سفر ریاست جمهور به این استان احصا شده است. 
 
وی افزود: زمانی دشمن با سلاح جنگی به این کشور حمله ور شد اما هم اینک  اهرم اقتصادی را به یک سلاح تبدیل کرده است تا به این کشور آسیب بزند. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این شرایط جنگ اقتصادی انسان های فهیم و بصیر باید معایب را شناسایی و برای رفع آن ها تلاش کنند. 
 
حیدری عنوان کرد: بخش خصوصی می تواند  بسیار کمک کننده باشد، چراکه منابع دولتی بسیار محدود هستند. 
 
وی با بیان اینکه ایجاد شهرک بادام یک فرصت خوب برای ایجاد اشتغال در استان و شهرستان سامان است، خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی که هیچ کجای دنیا مشابه آن وجود ندارد می تواند بسیار مؤثر، مهم و کمک کننده باشد. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: راهبرد دشمن ایجاد شکاف و ناامیدی به اشکال مختلف است لذا باید با کار، عمل و تلاش امورات را به پیش ببریم. 
 
حیدری بیان کرد: هدف از سفرهای شهرستانی شناسایی راهکارها برای رفع مشکلات است. 
 
وی تاکید کرد: در هر کشور اشغال شده جز خرابی و فقر چیزی دیده نمی شود لذا باید با تلاش و خودباوری استان و کشورمان را بسازیم. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از برنامه های پیش رو استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا است، گفت: درصد بیکاری در استان بالا است و این مشکل برای حل شدن نیازمند کار و تلاش است. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۱۷:۰۴

13 Jan 2022