۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۸۹۱۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ؛

لزوم احداث خانه های تخریبی زلزله زدگان پیش از آغاز بارش های زمستانی

سرهنگ عزیز موسایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ گفت: برای هرکدام از ساخت واحد های تخریبی و آسیب دیده از زلزله در شهرستان کوهرنگ باید مراحل اداری طی شود و از آنجایی که شهرستان کوهرنگ سردسیربوده و بارش ها در این منطقه زیاد، لازم است هرچه سریعتر مقدمات کار فراهم شود .
لزوم احداث خانه های تخریبی زلزله زدگان پیش از آغاز بارش های زمستانی
سرهنگ عزیز موسایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله در شهرستان کوهرنگ ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به این شهرستان سفر کرده و از سه منطقه آسیب دیده شهرستان کوهرنگ که شامل منطقه مرکزی، بازفت و صمصامی بود بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در جریان این بازدید سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به صورت میدانی با آسیب دیدگان ملاقات و از منازلی که کامل تخریب شده بودند بازدید کرد و قول بازسازی آن ها را نیز داد.

موسایی با اشاره به اینکه در زلزله اخیر شهرستان کوهرنگ 85 خانه بصورت کامل تخریب و 300 خانه نیز آسیب دیده بودند گفت: سپاه و بسیج آمادگی کامل برای بازسازی این خانه ها با کمک و همراهی دستگاه های متولی را دارد.

وی اذعان داشت: گروه های جهادی شهرستان کوهرنگ به محض اینکه نقشه ساخت خانه های مسکونی مناطق محروم و زلزله زده این شهرستان را از  راه و شهرسازی و بنیاد مسکن دریافت کنند کار خود را شروع و در زودترین زمان ممکن نیز تحویل می دهند.

موسایی با بیان اینکه برای هرکدام از ساخت واحد های  تخریبی و آسیب دیده باید مراحل اداری طی شود خاطر نشان کرد: از آنجایی که شهرستان کوهرنگ سردسیر است و بارش ها در این منطقه زیاد، لازم است هرچه سریعتر مقدمات کار فراهم شود .

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه جهادی آمادگی لازم برای اجرا پروزه را دارد گفت: برای ساخت منازل آسیب دیده از زلزله به ادارات فراخوان داده شده و هماهنگی های لازم نیز انجام شده و به محض واگذاری نقشه و ... ، بسیج سازندگی کار خود را شروع می کند.



 

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۲:۴۳

25 Oct 2021