کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ؛

لزوم احداث خانه های تخریبی زلزله زدگان پیش از آغاز بارش های زمستانی

3 آبان 1400 ساعت 11:12

سرهنگ عزیز موسایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ گفت: برای هرکدام از ساخت واحد های تخریبی و آسیب دیده از زلزله در شهرستان کوهرنگ باید مراحل اداری طی شود و از آنجایی که شهرستان کوهرنگ سردسیربوده و بارش ها در این منطقه زیاد، لازم است هرچه سریعتر مقدمات کار فراهم شود .


سرهنگ عزیز موسایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله در شهرستان کوهرنگ ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به این شهرستان سفر کرده و از سه منطقه آسیب دیده شهرستان کوهرنگ که شامل منطقه مرکزی، بازفت و صمصامی بود بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در جریان این بازدید سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به صورت میدانی با آسیب دیدگان ملاقات و از منازلی که کامل تخریب شده بودند بازدید کرد و قول بازسازی آن ها را نیز داد.

موسایی با اشاره به اینکه در زلزله اخیر شهرستان کوهرنگ 85 خانه بصورت کامل تخریب و 300 خانه نیز آسیب دیده بودند گفت: سپاه و بسیج آمادگی کامل برای بازسازی این خانه ها با کمک و همراهی دستگاه های متولی را دارد.

وی اذعان داشت: گروه های جهادی شهرستان کوهرنگ به محض اینکه نقشه ساخت خانه های مسکونی مناطق محروم و زلزله زده این شهرستان را از  راه و شهرسازی و بنیاد مسکن دریافت کنند کار خود را شروع و در زودترین زمان ممکن نیز تحویل می دهند.

موسایی با بیان اینکه برای هرکدام از ساخت واحد های  تخریبی و آسیب دیده باید مراحل اداری طی شود خاطر نشان کرد: از آنجایی که شهرستان کوهرنگ سردسیر است و بارش ها در این منطقه زیاد، لازم است هرچه سریعتر مقدمات کار فراهم شود .

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه جهادی آمادگی لازم برای اجرا پروزه را دارد گفت: برای ساخت منازل آسیب دیده از زلزله به ادارات فراخوان داده شده و هماهنگی های لازم نیز انجام شده و به محض واگذاری نقشه و ... ، بسیج سازندگی کار خود را شروع می کند.



 

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 48915

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48915/لزوم-احداث-خانه-های-تخریبی-زلزله-زدگان-پیش-آغاز-بارش-زمستانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir