۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۴۸۶۵۱
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل؛

100 برنامه ويژه دفاع مقدس در اردل برگزار مي شود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت:به مناسبت هفته دفاع مقدس 100 برنامه متنوع از 31 شهريور تا هفتم مهرماه در شهرستان اردل برگزار مي‌شود.
100 برنامه ويژه دفاع مقدس در اردل برگزار مي شود
سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد وخاطره شهدا و امام شهدا گفت: اين دوران برگ زرين و درخشاني براي انقلاب و نظام محسوب مي‌شود، فرهنگ شهادت و مقاومت که نشأت گرفته از خون شهدا و فرهنگ عاشورا است بايد در سطح جامعه تبديل به يک گفتمان براي نسل هاي سوم، چهارم و پنجم انقلاب شود.

موسوي ادامه داد:مهم‌ترين راهبرد و هدف امروز دشمنان ضربه زدن به اعتقادات مردم و ارزش‌هاي نظام اسلامي است که اين ارزش‌ها برگرفته از فرهنگ عاشورا و قيام حضرت سيدالشهدا عليه‌السلام است، کشور ما در ادوار مختلف با توکل به خدا، بهره‌گيري از درس‌هاي دوران دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان موفقيت‌هاي زيادي را به‌دست آورده و تا به امروز در برابر اعتقادات خود ايستادگي کرده است.

وي با بيان اينکه به مناسبت هفته دفاع مقدس 100 برنامه متنوع  فرهنگي،ورزشي و هنري در سطح شهرستان اردل برگزار خواهد شد گفت:عطرافشاني و غبارروبي گلزار شهدا، برگزاري شب شعر و خاطره، ويزيت رايگان اقشار محروم خصوصا مردم مناطق روستايي، تجليل از رزمندگان و ايثارگران،نمايشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس ،برگزاري مسابقات ورزشي، تيراندازي با تفنگ بادي و فضاسازي پايگاه‌ها و حوزه‌ها و نواحي از جمله برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس است.

 فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل افزود: در اين هفته يک واحد مسکن مددجويي افتتاح و طرح هادي در روستاي لندي بخش ميانکوه کلنگ زني مي شود و طرح  انتقال آب به دشت شهر دشتک نيز افتتاح خواهد شد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۲:۱۸

22 Sep 2021