کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل؛

100 برنامه ويژه دفاع مقدس در اردل برگزار مي شود

31 شهريور 1400 ساعت 9:19

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت:به مناسبت هفته دفاع مقدس 100 برنامه متنوع از 31 شهريور تا هفتم مهرماه در شهرستان اردل برگزار مي‌شود.


سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد وخاطره شهدا و امام شهدا گفت: اين دوران برگ زرين و درخشاني براي انقلاب و نظام محسوب مي‌شود، فرهنگ شهادت و مقاومت که نشأت گرفته از خون شهدا و فرهنگ عاشورا است بايد در سطح جامعه تبديل به يک گفتمان براي نسل هاي سوم، چهارم و پنجم انقلاب شود.

موسوي ادامه داد:مهم‌ترين راهبرد و هدف امروز دشمنان ضربه زدن به اعتقادات مردم و ارزش‌هاي نظام اسلامي است که اين ارزش‌ها برگرفته از فرهنگ عاشورا و قيام حضرت سيدالشهدا عليه‌السلام است، کشور ما در ادوار مختلف با توکل به خدا، بهره‌گيري از درس‌هاي دوران دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان موفقيت‌هاي زيادي را به‌دست آورده و تا به امروز در برابر اعتقادات خود ايستادگي کرده است.

وي با بيان اينکه به مناسبت هفته دفاع مقدس 100 برنامه متنوع  فرهنگي،ورزشي و هنري در سطح شهرستان اردل برگزار خواهد شد گفت:عطرافشاني و غبارروبي گلزار شهدا، برگزاري شب شعر و خاطره، ويزيت رايگان اقشار محروم خصوصا مردم مناطق روستايي، تجليل از رزمندگان و ايثارگران،نمايشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس ،برگزاري مسابقات ورزشي، تيراندازي با تفنگ بادي و فضاسازي پايگاه‌ها و حوزه‌ها و نواحي از جمله برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس است.

 فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل افزود: در اين هفته يک واحد مسکن مددجويي افتتاح و طرح هادي در روستاي لندي بخش ميانکوه کلنگ زني مي شود و طرح  انتقال آب به دشت شهر دشتک نيز افتتاح خواهد شد.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 48651

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48651/100-برنامه-ويژه-دفاع-مقدس-اردل-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir