۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۸۶۴۸
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری مطرح کرد

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری گفت: به جهت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، یک‌هزار و ۱۰۰ برنامه در ۲۱ قالب در این استان اجرایی می‌شود.
اجرای بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش جهانبین نیوز؛ منوچهر ذوالفقاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: به جهت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، یک‌هزار و ۱۰۰ برنامه در ۲۱ قالب در این استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس شامل رونمایی از کتاب، همایش، یادواره شهدا، جشنواره، شب شعر، تولید نشریات و اثر هنری، تکریم خانواده شهداء، مسابقه‌های فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، کمک‌های مؤمنانه و نشست‌های بصیرتی هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری ادامه داد: اجرای رژه موتوری، رونمایی از ۲۷ عنوان کتاب دفاع مقدس برپایی شب خاطره‌گویی سرداران و فرماندهان چهارمحال و بختیاری، ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته هستند.

ذوالفقاری عنوان کرد: همچنین رونمایی از ادوات و تجهیزات جدید نظامی در محوطه موزه فرهنگی دفاع مقدس، برپایی مرحله استانی مسابقات فانوس و تئاتر سنگر، رونمایی از ماکت جدیدترین مقال‌های تدوین شده در دانشنامه دفاع مقدس استان و رونمایی از تئاتر صحنه دفاع از دیگر برنامه‌هایی هستند که همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برپایی نشست‌های هم‌اندیشی با نویسندگان دفاع مقدس، رونمایی از نماهنگ میهن حماسه‌ساز، برپایی نمایشگاه‌های مجازی عکس و پوسترو تجلیل از نویسندگان و راویان دفاع مقدس، نیز در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری اضافه کرد: نشست‌های بصیرت‌افزایی در پایگاه‌های بسیج، فضاسازی شهری و روستایی متناسب با ایام ماه صفر، تولید محتوای فضای مجازی، دیدار با خانواده شهداء و معرفی شهدای زن چهارمحال و بختیاری در قالب کتاب صوتی از برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس امسال در استان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۵۳:۵۲

21 Sep 2021