کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری مطرح کرد

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

30 شهريور 1400 ساعت 13:45

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری گفت: به جهت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، یک‌هزار و ۱۰۰ برنامه در ۲۱ قالب در این استان اجرایی می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ منوچهر ذوالفقاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: به جهت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، یک‌هزار و ۱۰۰ برنامه در ۲۱ قالب در این استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس شامل رونمایی از کتاب، همایش، یادواره شهدا، جشنواره، شب شعر، تولید نشریات و اثر هنری، تکریم خانواده شهداء، مسابقه‌های فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، کمک‌های مؤمنانه و نشست‌های بصیرتی هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری ادامه داد: اجرای رژه موتوری، رونمایی از ۲۷ عنوان کتاب دفاع مقدس برپایی شب خاطره‌گویی سرداران و فرماندهان چهارمحال و بختیاری، ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته هستند.

ذوالفقاری عنوان کرد: همچنین رونمایی از ادوات و تجهیزات جدید نظامی در محوطه موزه فرهنگی دفاع مقدس، برپایی مرحله استانی مسابقات فانوس و تئاتر سنگر، رونمایی از ماکت جدیدترین مقال‌های تدوین شده در دانشنامه دفاع مقدس استان و رونمایی از تئاتر صحنه دفاع از دیگر برنامه‌هایی هستند که همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برپایی نشست‌های هم‌اندیشی با نویسندگان دفاع مقدس، رونمایی از نماهنگ میهن حماسه‌ساز، برپایی نمایشگاه‌های مجازی عکس و پوسترو تجلیل از نویسندگان و راویان دفاع مقدس، نیز در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری اضافه کرد: نشست‌های بصیرت‌افزایی در پایگاه‌های بسیج، فضاسازی شهری و روستایی متناسب با ایام ماه صفر، تولید محتوای فضای مجازی، دیدار با خانواده شهداء و معرفی شهدای زن چهارمحال و بختیاری در قالب کتاب صوتی از برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس امسال در استان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 48648

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48648/اجرای-بیش-100-عنوان-برنامه-فرهنگی-مناسبت-هفته-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir